Викладачі університету взяли участь у роботі навчальних студій в рамках проекту MOPeD програми ЄС Еразмус + К2

У рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, нещодавно відбулося навчання викладачів українських університетів-учасників проекту в Університеті Деусто (м. Більбао, Іспанія). Від Прикарпатського національного університету, який є грантхолдером проекту (MoPED), участь у тренінгах взяли: Олена Будник – керівник академічної групи проекту в університеті, доктор педагогічних наук, професор; члени академічної групи – Галина Михайлишин, проректор з навчально-методичної роботи, доктор педагогічних наук, професор; Тетяна Близнюк – кандидат педагогічних наук, доцент; Оксана Джус – завідувач кафедри професійної освіти та освітніх технологій, кандидат педагогічних наук, доцент.

Учасники тренінгу під час навчання ознайомилися із:

  • системою освіти Іспанії та організацією навчального процесу в Університеті Деусто; імплементацією інновацій; методом Case Study в початковій школі, моделлю відкритої школи, представленої у вигляді екосистеми, досвідом роботи з мікро-MOOC;
  • технологіями формування та розвитку комп’ютерного мислення студентів, методикою навчання STEAM через ігрову онлайн платформу STEAM Decks, специфікою та характеристиками блокового програмування на платформі Кodetu;
  • досвідом впровадження навчання онлайн, сервісами електронного середовища, які є доступними для студентів в Університеті Деусто; організацією навчання, побудованого на дослідженнях із використанням віддалених лабораторій; інструментами створення контенту для досліджень;
  • особливостями дослідницького навчання (Inquiry Based learning), засобами оцінювання платформи PLATON, методологією тюнінгу (Tuning) та ключовими компетентностями, якими повинен володіти сучасний учитель;
  • методологією навчання з використанням ігрових технологій, програмою формування медіаграмотності та впровадженням мультикультуралізму в сучасній школі.

Крім того, всі учасники навчання мали можливість попрацювати в соціальній мережі «Social Lab», яка розроблена в Університеті Деусто для демонстрування загроз у соціальних мережах і формування інформаційно-комунікативної культури студентів. Також побували в лабораторії Fab-lab. Учасники проекту мали можливість ознайомитися з основним призначенням та обладнанням лабораторії, роботою 3D-принтера.

Академічна група нашого університету в рамках програми тренінгів представила власний проект інтерактивного навчання, а також створені українською мовою дослідницькі середовища для онлайн-навчання (http://www.golabz.eu/spaces).

Підсумком плідної роботи усіх учасників проекту стало вручення сертифікатів про проходження навчальних студій. Отриманий досвід викладачі нашого університету зможуть використати у підготовці вчителів до роботи в Новій українській школі.