Викладачі університету взяли участь у навчальних тренінгах проекту MoPED програми ЄС Erasmus+ К2

Навчальні тренінгові заняття для учасників-партнерів проекту MoPED: «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) в рамках програми ЄС Erasmus+ К2 – Розвиток потенціалу вищої освіти пройшли нещодавно на базі факультету менеджменту в Краківській гірничо-металургійній академії (Республіка Польща). Прикарпатський національний університет, який є грантхолдером проекту, у навчальних тренінгах представляли керівник академічної групи проекту в університеті, доктор педагогічних наук, професор Олена Будник та кандидати педагогічних наук, доценти Інна Червінська і Тетяна Близнюк.

Учасників проекту ознайомили з прогресивними методиками електронного навчання, що використовуються в Академії, особливостями організації наукової роботи викладачів, критеріями оцінювання якості освіти студентів і викладацької діяльності, тощо.

Як розвивати критичне мислення студентів? Як навчитися розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції? Для чого створюють фейкові новини? Які негативні наслідки селфоманії? Як формувати медіаграмотність у студентів? Ці питання, зауважує професор Олена Будник, викликали жваву дискусію серед учасників навчальних тренінгів. Вони навели конкретні приклади навчальної діяльності щодо формування цифрової грамотності майбутніх педагогів. У контексті цього варто зазначити, що в Академії функціонує власний медіа-центр. Він обладнаний сучасною фотоапаратурою, радіостудією, відеотехнікою. Тут студенти-волонтери працюють над створенням відповідного медіа-продукту.

У рамках програми тренінгів відбулися заняття з ігрової діяльності. Учасники мали можливість проявити свою креативність та вміння працювати в команді.  Значна увага під час занять була приділена методам активного навчання засобами технології “Навчання через дію”. Такий формат передбачає постановку проблеми, колективну взаємодію усіх учасників групи, співробітництво і кооперацію, зміну моделі викладача – співорганізатор, партнер, консультант.

Підсумком плідної роботи навчальних тренінгів стало вручення учасникам сертифікатів про підвищення кваліфікації. Викладачі університету зазначили, що отриманий досвід вони зможуть використати у підготовці педагогів до роботи в Новій українській школі.