На філософському факультеті відзначили Всесвітній день психічного здоров’я

Викладачі та студенти філософського факультету провели заходи з нагоди Всесвітнього дня психічного здоров’я. Організатором заходів виступила кафедра загальної та клінічної психології. За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, психічне здоров’я – це стан душевного благополуччя, коли людина може реалізувати власний потенціал, долати звичайні життєві стреси, плідно та продуктивно працювати.

У рамках програми заходів викладачі кафедри провели лекційні заняття, майстер-класи на тему збереження та відновлення психічного здоров’я. Активними були також і майбутні психологи. Студенти-третьокурсники спеціальності «Психологія» провели соцопитування серед мешканців Івано-Франківська та поцікавилися думкою містян про їхні способи збереження психічного здоров’я. Під час спілкування майбутні психологи  людям про експрес-методи зниження напруги у стресовій ситуації та вручили тематичні буклети. Окрім цього, у рамках Угоди про співпрацю, наші студенти провели зустрічі з психологами спеціалізованих лікувальних закладів міста та обговорили актуальні проблеми диференціальної діагностики психічних розладів у дітей та дорослих, дізналися про ефективні методи психологічної інтервенції, тощо.

«З кожним роком молодь усе більше цікавиться власним здоров’ям, важливу складову якого займає психічне здоров’я. До того ж схвалена у грудні 2017 року «Концепція розвитку охорони психічного здоров’я в Україні на період до 2030 року» окреслює основні напрямки діяльності фахівців із профілактики психічних відхилень серед населення держави. Тому метою цьогорічної акції стало поширення інформації серед студентської молоді та жителів міста про ефективні методи зниження психоемоційної напруги, формування стресостійкості, психологічного благополуччя  тощо», –  зазначила ініціатор акції, доцент кафедри загальної та клінічної психології Мирослава Кулеша-Любінець.

У рамках відзначення Всесвітнього дня психічного здоров’я студенти спеціальності «Психологія» також провели заняття з елементами тренінгу для учнів старших класів у загальноосвітніх навчальних закладах  Івано-Франківська.

“Мені сподобалося проводити тренінг, одразу відчуваєш себе піднесено. Також набула певних практичних навичок. Під час зустрічі з дітьми пересвідчилася, що школярі мало знають про психічне здоров’я і вважають його чимось негативним. Отже, такі заняття потрібно проводити і надавати більше інформації школярам”, –  розповіла студентка 4-го курсу Світлана Луців.