Стартувала гаряча лінія МОН та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2019 року

Що таке конкурсний бал і як він розраховується, скільки заяв можна подати на бюджетну і контрактну форми навчання, якими пільгами можна скористатись під час вступу. Відповіді на ці та інші запитання вступники тепер зможуть отримати, звернувшись на гарячу лінію МОН або у приймальню громадян щодо вступної кампанії. Їхня робота стартувала 24 червня 2019 року, і триватиме до 9 серпня. Про це йдеться на сайті МОН України.  

“Розпочинається активна фаза вступної кампанії, а саме реєстрація електронних кабінетів та подача заяв до закладів. Для того, щоб вступники, їхні батьки та вчителі були добре поінформовані про графік та особливості вступу, ми створили на сайті МОН окремий розділ “Вступна кампанія 2019”. Там можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання щодо вступу на всі рівні вищої освіти, інфографіки, відеороз’яснення та офіційні документи. Ми дуже просимо абітурієнтів ознайомитися з матеріалами розділу, спробувати знайти там відповідь на своє запитання, перш ніж панікувати. Крім того, фахівці Міністерства проведуть серію семінарів для приймальних комісій. Сьогодні почали роботу консультативні телефонні лінії МОН та приймальня громадян, куди вступники зможуть звернутися впродовж усієї вступної кампанії”, – зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:

прийом громадян: м. Київ, бул. Т. Шевченка, 16, к. 401 (понеділок-четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця – з 9:00 до 17:00)

консультативні телефонні лінії (понеділок-четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця – з 9:00 до 17:00)

МОН

  • +38 (044) 287-89-29
  • +38 (068) 951-25-13
  • +38 (050) 550-54-11  
  • 0 (800) 504-425 – БЕЗКОШТОВНО!

Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2019@mon.gov.ua 

Додаткові телефони:

директорат професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):

  • +38 (044) 287-89-14;

директорат дошкільної та шкільної освіти МОН (питання щодо документів про середню освіту):

  • +38 (044) 481-47-67;

ЄДЕБО, ДП “Інфоресурс” (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):

  • +38 (044) 290-18-13
  • +38 (095) 281-13-54
  • +38 (067) 551-24-74
  • +38 (093) 342-38-63.

Електронні звернення можна надсилати на скриньку: ez@inforesurs.gov.ua 

Фонд “Відкрита політика” (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)

  • 0 (800) 50-45-70 – БЕЗКОШТОВНО!
  • +38 (068) 951-25-13
  • +38 (097) 983-65-91
  • +38 (095) 875-74-99
  • +38 (050) 550-54-11 (Viber/Telegram/WhatsApp/)

Skype: Dostupna Osvita UA

Урядовий контактний центр

  • 1545