Міжрегіональний науково-методичний семінар з питань розвитку вищої педагогічної освіти

22 квітня відбувся міжрегіональний науково-методичний онлайн-семінар «Проблеми та перспективи підготовки магістрів і докторів філософії зі спеціальності 011 «Освітні і педагогічні науки» з питань розвитку вищої педагогічної освіти. У роботі семінару брали участь науковців Прикарпатського національного університету, Дрогобицького педагогічного університету та Херсонської академії  безперервної освіти. Загалом більше півсотні учасників.

Вітальним словом розпочала роботу семінару декан Педагогічного факультету ПНУ, професорка Оксана Кондур. Вона відзначила актуальність заходу та важливість обговорення питань  розвитку вищої педагогічної освіти. 

Модератор заходу, Марія Чепіль, професорка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти наголосила на важливості розробки єдиної стратегії щодо підходу до акредитації освітньо-професійних та освітньо-наукових програм. Професорка презентувала регіональний проєкт підготовки магістрів, окреслила основні аспекти освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Педагогіка вищої школи».

Під час онлайн-семінару науковці обговорили низку важливих питань. Зокрема, щодо організації освітнього процесу в аспірантурі із застосуванням дистанційних технологій,  врахування  компетентнісного підходу щодо підготовки магістрів за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки».

Основні напрями процесу формування освітньо-професійних програм підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» окреслила Тетяна Завгородня, докторка педагогічних наук, професорка.

Любов Прокопів, завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика проаналізувала особливості роботи ОПП «Освітні, педагогічні науки», визначила основні напрямки інформатизації, особливості вивчення предметів за вибором в університеті.

Спікери семінару акцентували увагу на необхідності реалізації професійного Стандарту спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та єдиного підходу до формування компетентностей на освітніх рівнях.