Студенти факультету іноземних мов Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника та студенти факультету міждисциплінарних досліджень Ландшутського університету прикладних наук (University of Applied Sciences Landshut) (Німеччина) здійснювали дослідницьку роботу в рамках проєкту “Intercultural Communication Project 2024”.
Координаторами проєкту виступали Сілке Ріглер – старший лектор Ландшутського університету прикладних наук (Німеччина) та Діана Сабадаш – доцентка кафедри англійської філології Прикарпатського національного університету.
Проєкт є динамічним поєднанням дослідницької і творчої діяльності. Він розроблений для студентів з глобальним світобаченням та зацікавленістю у міжнародній співпраці і спрямований на їх підготовку до майбутньої взаємодії у мультикультурному середовищі.
Основною метою проєкту є підвищення обізнаності у культурному різноманітті, підкреслення важливості розуміння та оцінки міжкультурних відмінностей і спільних рис. Удосконалюючи свої навички міжкультурного спілкування, учасники мають на меті навчитися розвивати професійні взаємини у мультикультурному середовищі.
Проєкт, що тривав шість тижнів з 9 квітня по 14 травня 2024 року, інтегрував серію загальних онлайн-зустрічей і систематичних командних зустрічей для спільної роботи студентів. Учасники займалися створенням команд, обранням теми досліджень, проводили розвідки і глибокі обговорення, та представляли свої висновки.
“Ми хотіли, щоб студенти не лише дізналися про інші культури, але й перейняли від них щось нове,” – каже Сілке Ріглер, координаторка проекту від Ландшутського університету прикладних наук, підкреслюючи інтерактивний характер ініціативи. “Робота в мультикультурних командах не тільки розширює перспективи, але й вдосконалює важливі навички для сучасного глобалізованого ринку праці.”
Кожна команда складалася з чотирьох студентів, включаючи по двоє студентів з Прикарпатського національного університету (Україна) та Ландшутського університету прикладних наук (Німеччина). Це забезпечило інтеграцію різноманітних точок зору та сприяло міжкультурній співпраці.
Студенти досліджували 10 різноманітних тем, що охоплюють збереження культурної спадщини, культурні цінності, особливості національної кухні, студентське життя, звички у споживанні медіа контенту, а також сімейне життя та кар’єрні перспективи, тощо.
В рамках проєкту учасники мали можливість вдосконалювати свій рівень володіння англійською мовою у міжнародному середовищі, що покращило їх мовні навички та ефективність спілкування.
“Ми вважаємо, що цей проєкт допоможе студентам не тільки у академічному зростанні, але й особистому розвитку, оскільки інтегрує інноваційний підхід спрямований на узагальнення різноманітних культурних порівнянь в рамках сучасної цифрової комунікації,” – додає доцентка кафедри англійської філології Діана Сабадаш, координатор проєкту від ПНУ.
Учасники мали змогу креативно представити свої проєктні результати у вигляді коротких відео чи інтерактивних Instagram аккаунтів на вибір, використовуючи сучасні комунікативні тенденції для узагальнення своїх міжкультурних відкриттів.