Упродовж кількох днів тривали навчальні тренінги для викладачів українських університетів у рамках Міжнародного проекту програми ЄС Еразмус+ KA2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoПЕД» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP), які були проведені нашими колегами з університету Деусто (Іспанія): Ольга Дзябенко, Марія Ярош, Марія Луз Гомес та Аранца Арруті Гомес. Навчальні студії відбулися у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».
У тренінгу взяли участь представники нашого університету: керівник і члени академічної групи проекту: доктор педагогічних наук, професор Олена Будник, кандидати наук, доценти Тетяна Близнюк та Вікторія Гнєзділова, а також кандидати наук, доценти: Оксана Дерев’янко, Олексій Воробець, асистенти: Наталія Никорак і Сергій Сидорів.
Предметом обговорення стали питання щодо оновлення змісту освіти у вищій школі засобами педагогічних інновацій, зокрема: проблеми формування критичного мислення студентів, розвитку їх цифрової компетентності у проектуванні уроку, підприємницької культури, дослідницьких навичок із використанням платформи GO-LAB, моделювання результатів навчання та методів їх оцінювання (у т.ч. з використанням методики «перевернутого» навчання) та ін. Учасники тренінгу ознайомилися з сучасними інструментами для створення навчальної інфографіки, відео, а також взяли участь у сесіях: «Модель відкритої школи», «Дівчата в STEAM» та ін. Особливо корисними для викладачів були питання щодо вивчення інструментів для роботи з відеофайлами та формувального оцінювання результатів навчання, зауважила професор Олена Будник. Кращі європейські практики щодо організації освітнього процесу в закладах різних типів будуть використовуватися у процесі створення і впровадження нових навчальних дисциплін для студентів університету, що передбачено проектом MoPED.
Тренінги відбувалися в інтерактивному форматі, що уможливило активну участь усіх учасників у дискусіях, обмін досвідом щодо розроблення власних стратегій інноваційної діяльності. Наступний етап – проведення навчальних тренінгів для викладачів університету і вчителів закладів загальної середньої освіти для поширення отриманого досвіду, підвищення рівня професійно-педагогічної майстерності.