“Ми дослідники” – саме такою була тематика тренінгу, що відбувся на кафедрі хімії середовища та хімічної освіти факультету природничих наук нашого університету. Його учасниками стали близько 60 педагогів шкіл м.Івано-Франківська.
Доценти кафедри Лілія Мідак, Ольга Кузишин та Лілія Базюк провели майстер-клас для вчителів з організації та проведення заходів в рамках тижня “Ми – дослідники! Ми – винахідники!”. Викладачі університету продемонстрували досліди, які може виконати вчитель без спеціальної підготовки. Зокрема, дослід “невидимі чорнила” (колби з барвником для вивчення капілярних явищ, йод та вітамін С), “відбиток пальця”(дослід з графітом), “неньютонівська рідина” (дослід з твердою рідиною, сода та оцет – як вивчення процесу виверження вулкану, відомий усім слайм, який можна виготовити власноруч), “хімічний поріз” та самонадування кульки вуглекислим газом і ще багато цікавих дослідів, які є безпечними та демонструють школярам процеси, які відбуваються у навколишньому середовищі.
До заходу також долучився і випускник-магістрант кафедри, нині вчитель ЗШ№24 м.Івано-Франківська, Юрій Пахомов. Під час майстер-класу він представив розробки лепбуків з технологією доповненою реальності. Варто зазначити ,що Юрій Пахомов у 2019 році став переможцем всеукраїнського конкурсу для вчительської спільноти “Кращі гендерно-чутливі STEM-уроки”.
Як зазначили організатори, головною метою тренінгу є популяризація дослідницького навчання в новій українській школі, розширення знань педагогічного колективу про дослідницьке навчання, а також формування й вдосконалення вмінь учителів з учнями проводити дослідження на уроках “Я досліджую світ!”самостійно, що сприяє творчій самореалізації дитини, розвитку її інтелекту та критичного мислення.