6 березня 2024 року відбувся вебінар «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи», що зібрав близько тисячі представників академічної спільноти України для обговорення проблем забезпечення академічної доброчесності, ознайомлення з перспективами розвитку національного законодавства України у цій сфері, а також сучасних викликів та можливостей, які виникають на перетині академічної доброчесності та розвитку штучного інтелекту.
У роботі семінару взяли участь завідувач кафедри німецької філології Прикарпатського національного університету Андрій Венгринович, доценти цієї ж кафедри Наталія Корольова, Світлана Липка, Тетяна Монолатій, Наталія Ткачук, старші викладачі Олена Павлишинець, Богдана Петришак.
До зустрічі доєдналися представники студентської спільноти, зокрема, члени робочої групи ОП «Німецька мова та література, англійська мова» Острижнюк Аліна та Галина Харів, ОП «Середня освіта (німецька і література)» Ірина Пула, а також студенти.
Організатором вебінару виступив національний університет «Запорізька політехніка».
З вітальним словом до учасників звернулись ректор НУ «Запорізька політехніка Віктор Грешта; народна депутатка України 9-го скликання, Голова Підкомітету з питань вищої освіти Комітету з освіти, науки та інновацій Верховної Ради України Юлія Гришина; голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Андрій Бутенко; Ph.D., заступник міністра освіти і науки України Михайло Винницький.
В якості спікерів у роботі онлайн-зустрічі взяли участь Іван Назаров – професор, заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти; Володимир Бахрушин – професор НУ «Запорізька політехніка», член Національної команди експертів з реформування вищої освіти; Євген Ніколаєв – директор Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка; Руслан Куликовський – проректор з НПР та ППР НУ «Запорізька політехніка».
Робота семінару була спрямована на формування глибокого розуміння важливості дотримання академічної доброчесності у науковій та освітній діяльності, зокрема у контексті актуальної проблематики та вдосконалення законодавства щодо забезпечення академічної доброчесності, викликів для академічної доброчесності на початку 2024 року та світових тенденцій інтеграції генеративного штучного інтелекту у систему освіти.