8 травня у рамках діяльності Академії тьюторингу педагогічного факультету Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника відбувся тренінг для представників соціально-психологічної служби закладів освіти міста Івано-Франківська та області «Безбар’єрна школа: що це і як створити». Підготувала та провела захід доцентка кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Ірина Комар.
Інформаційна частина тренінгу включала вивчення та аналіз наступних питань:
• безбар’єрність як соціальна норма сучасного суспільства;
• нормативно-правове підґрунтя та механізми реалізації безбар’єрності;
• проєкти міністерств України в напрямку пропагування та впровадження безбар’єрності в усіх сферах життєдіяльності українського суспільства;
• зміст та основні характеристики послуги раннього втручання;
• умови і принципи створення безбар’єрного простору закладу освіти.
Окремим аспектом роботи став обмін досвідом між учасниками щодо окресленої проблеми у закладах, які вони представляють, та напрацювання ефективних методів, способів і шляхів успішної реалізації усіх видів безбар’єрності в освітньому просторі.
Участь в тренінговій роботі взяли соціальні педагоги та практичні психологи великої кількості закладів освіти:
– ЗЗСО м. Івано-Франківська (Ліцей імені Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради, Ліцей №23 імені Романа Гурика, Івано-Франківський професійний будівельний ліцей, Івано-Франківський спортивний ліцей, Приватна школа «VS SCHOOL», Центр розвитку обдарованості «Унікум»);
– Ліцеїв області (Богородчанський ліцей №2, Саджавський ліцей Богородчанської селищної ради, Хімчинський ліцей “Інтелект”);
– Коледжу електронних приладів м. Івано-Франківська;
– Центру професійно-технічної освіти №1 м. Івано-Франківська;
– Івано-Франківського обласного центру соціально-психологічної реабілітації дітей;
– Представники Івано-Франківської обласної державної адміністрації;
– Студенти 4 курсу ОП Соціальна педагогіка та викладачі університету.
Як зазначила Ірина Валеріївна, більшість присутніх – це випускники кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи різних років, тому тренінг став не тільки навчальним елементом спільного професійного зростання, але і зустріччю давніх друзів, колег, партнерів, а сьогодні і роботодавців спеціальності.