Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє

У рамках співпраці кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника,  кафедри маркетингу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кафедри маркетингу Хмельницького національного університету та кафедри транспортного менеджменту і логістики ДВНЗ Приазовського державного технічного університету була проведена І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє».

Вона спрямована на обговорення сучасних стратегій маркетингових комунікацій і управлінських підходів, що сприяють ефективному просуванню креативних продуктів і послуг, адаптації бізнес-моделей до нових ринкових реалій та створенню конкурентних переваг у цифрову епоху.

Напрямки роботи конференції:

1.Креативні індустрії в епоху цифрових трансформацій

2.Менеджмент і логістика: сучасні підходи та виклики

3.Маркетингові стратегії в економічному розвитку та підприємництві

4.Циркулярна економіка: сталий розвиток через інновації та креативність

З вітальним словом від кафедри менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника виступив доктор економічних наук, професор Іван Благун.

Спікерами були:

Саміран Сур Assistant Professor Department of Management and Business Administration, Aliah University, Kolkata (Індія) «Future of NLP( Natural Language Processing) in Marketing»;

Марія Пархоменко – доцент кафедри нової та новітньої історії з фокусом на історію Східної Європи Університет Фрідріх-Александр Ерланген-Нюрнберг (Німеччина) «(Не)видимі. Примусові робітники з України в Ерлангені: досвід виставкового проєкту»;

Володимир Гайдар – директор Палацу Потоцьких «Простір Інноваційних Креацій «Палац» (Україна)

«Сталий розвиток через залучення креативних індустрій для ревіталізації об’єктів культурної спадщини»

Оксана Голубовська – PPC Group Head «OM OMD Group» «Діджитал маркетинг та як ефективно використовувати його можливості у сучасних умовах»;

Оксана Дідик – науковий асистент Інституту кроскультурної комунікації та регіонознавства Копенгагенкого університету (ToRS)

«Перспективи особистого брендування політичних діячів в автократичних політичних системах Середнього Сходу»;

Яна Бойцова – головна координаторка розробки Стратегії культурного розвитку Одеси, співзасновниця ГО Піксельовані Реальності

«Стратегія культурного розвитку Одеси»;

Андрій Жумела. Android Developer в компанії stfalcon. «Штучний інтелект і персоналізація маркетингу: новий вимір взаємодії з клієнтами».

Учасники мали змогу подати до друку наукові статті та тези у рамках конференції.