Днями відбувся унікальний тренінг «Емоційний інтелект і ШІ: чи зможуть машини зрозуміти людину», організований кафедрою менеджменту та бізнес-адміністрування факультету управління ПНУ і Школою менеджменту та бізнесу для активної молоді.
Учасники мали можливість зануритися в актуальне питання: як штучний інтелект аналізує і інтерпретує людські емоції, та чи здатні машини насправді розуміти наші почуття.
Під час заходу було розглянуто багато цікавих тем, зокрема:
• Межі взаємодії між людською емоційністю та технологіями;
• Етичні аспекти та виклики, з якими стикається суспільство у цифрову еру.
На заході учасники змагалися з штучним інтелектом у творчості та визначали, наскільки добре ми розуміємо себе та встановлюємо пріоритети за допомогою цифрових асистентів, а також вони розвивали емоційний інтелект завдяки співпраці з штучним інтелектом.
Учасники отримали безцінний досвід і нові знання, що дозволять їм краще розуміти особливості розвитку технологій та їхній вплив на наше повсякденне життя.