Представники Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника взяли участь у онлайн засіданні Об’єднання інституцій-партнерів «Педагогічна синергія».
У заході взяли участь координаторка від університету, заступниця декана з наукової роботи, професорка Оксана Цюняк, декан педагогічного факультету, професорка Оксана Кондур, завідувачки кафедр професорки Руслана Романишин та Любов Прокопів, а також гаранти освітніх програм і науково-педагогічні працівники факультету.
Із вітальним словом до учасників звернулася директорка Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН, член-кореспондент НАПН України Лариса Лук’янова.
У своїй доповіді вона висвітлила актуальну тему адаптації українських учителів за кордоном, зокрема їхній соціальний портрет, основні потреби й виклики, пов’язані з умовами життя за межами України.
За результатами засідання ухвалено рішення щодо розширення складу Об’єднання «Педагогічна синергія», до якого долучаться нові партнери – Бердянський державний педагогічний університет, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка та Уманський державний педагогічний університет.
Нагадаємо, у 2022 році ПНУ підтримав ініціативу створення «Об’єднання інституцій-партнерів «Педагогічна синергія», ініціатором якого є Лариса Лук’янова, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, директор Інститута педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН.
«Педагогічна синергія» на момент створення об’єднувала п’ять закладів вищої освіти: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка та Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України.
У відповідному меморандумі, який підписали ці університети, партнери домовились дотримуватись принципів доброчесності, добровільності, взаємної поваги, прозорості та відкритості, рівноправності учасників, взаємної відповідальності суб’єктів співробітництва за його результати.
Ключовими напрямами співпраці є організація постійного онлайн лекторію із запрошенням провідних зарубіжних і вітчизняних учених; проведення практичних заходів (вебінарів, тренінгів, воркшопів), а також спільних досліджень з проблем удосконалення професійної підготовки вчителів.