
Студент економічного факультету кафедри менеджменту і маркетингу спеціальності «D5 Маркетинг» другого (магістерського) рівня Володимир Кіндрачук зайняв III місце у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу.
Тема роботи: «Роль соціальних мереж у цифровому просуванні сервісного бізнесу».
Науковий керівник: доктор економічних наук, професор Іван Благун.
Міжнародний конкурс студентських наукових робіт здобувачів вищої освіти закладів вищої освіти (далі — Конкурс) проводиться з метою створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки наукової та творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до дослідницької роботи, оволодіння інноваційними технологіями.
Організатори:
Базовий заклад: Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку (ЗВО-організатор).
Співорганізатори:
— University of Hamburg (Німеччина);
— Academy of Management and Administration in Opole (м. Ополе, Польща);
— Academy of Silesia (м. Катовице, Польща);
— Constantine Preslav University of Shumen (Болгарія);
— Free International University of Moldova (м. Кишинів, Молдова);
— Карагандинський державний університет імені Є.А. Букетова (м. Караганда, Казахстан);
— Казахський університет технологій і бізнесу (м. Астана, Казахстан);
— Вища Школа Бізнесу National — Louis University (м. Новий Сонч, Польща);
— Балтійська міжнародна академія (Латвія);
— Університет імені Миколаса Ромеріса (м. Вільнюс, Литва).