Наш студент здобув призове місце на міжнародному конкурсі з маркетингу

Студент економічного факультету кафедри менеджменту і маркетингу спеціальності «D5 Маркетинг» другого (магістерського) рівня Володимир Кіндрачук зайняв III місце у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу.

Тема роботи: «Роль соціальних мереж у цифровому просуванні сервісного бізнесу».

Науковий керівник: доктор економічних наук, професор Іван Благун.

Міжнародний конкурс студентських наукових робіт здобувачів вищої освіти закладів вищої освіти (далі — Конкурс) проводиться з метою створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримки наукової та творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до дослідницької роботи, оволодіння інноваційними технологіями.

Організатори:

Базовий заклад: Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку (ЗВО-організатор).

Співорганізатори:

— University of Hamburg (Німеччина);

— Academy of Management and Administration in Opole (м. Ополе, Польща);

— Academy of Silesia (м. Катовице, Польща);

— Constantine Preslav University of Shumen (Болгарія);

— Free International University of Moldova (м. Кишинів, Молдова);

— Карагандинський державний університет імені Є.А. Букетова (м. Караганда, Казахстан);

— Казахський університет технологій і бізнесу (м. Астана, Казахстан);

— Вища Школа Бізнесу National — Louis University (м. Новий Сонч, Польща);

— Балтійська міжнародна академія (Латвія);

— Університет імені Миколаса Ромеріса (м. Вільнюс, Литва).