Структура відділу:
- начальник відділу документообігу та діловодства
- провідні фахівці відділу документообігу та діловодства
- коректор
СОРОКА Галина Іванівна ‒ провідний фахівець відділу документообігу та діловодства
Оформлення замовлень щодо видачі архівних довідок, надання архівної інформації та інших архівних документів здійснюється в електронній формі на сайті університету https://pnu.edu.ua у розділі «Електронна взаємодія» → «З іншими категоріями громадян»:
– Замовлення дубліката (передруку) документа про освіту;
– Заява на отримання оригіналу несвоєчасно забраного документа;
– Звернення громадян до ректора університету (інші види архівних запитів).
У випадку неможливості подання запиту в електронній формі, оформлення замовлень щодо видачі архівних довідок, надання архівної інформації та інших архівних документів здійснюється у паперовій формі у загальному відділі університету
Контакти відділу документообігу та діловодства:
76018, м. Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 57
каб. 26 (центральний корпус, 2-й поверх)
тел. +38 (0342) 59-60-49
e-mail: office@pnu.edu.ua
ІНСТРУКЦІЇ З ДІЛОВОДСТВА
Індекси структурних підрозділів
Положення про забезпечення доступу до публічної інформації
Наказ №263 від 04.05.2017 р. “Про внесення змін до інструкції з діловодства”
Наказ №308 від 20.07.2016 року ” Про внесення змін до Інструкції з діловодства”
Наказ №160 від 6.05.2016 року ” Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян”.
Наказ №812 від 29.12.2015 року “Про внесення змін до Інструкції з діловодства”
Наказ №501 від 19.09.2013 року “Про затвердження Інструкції з діловодства”
Взірці оформлення документів, бланки листів, організаційно-розпорядчих документів знаходяться у галереї шаблонів домену pnu.edu.ua, вхід у який здійснюється з корпоративного облікового запису.