У Львові дві проєктні команди Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника взяли участь у підсумковій події Програми Транскордонного Співробітництва PL-BY-UA 2014-2020 (пріоритет «Спадщина»).
Захід відбувся у Будинку промоції польської культури, відремонтованому в рамках проекту Galician Scene.
26 червня він вперше відкрив свої двері для проведення заходу капіталізації Програми під назвою «Прикордоння — наш спільний дім». У ньому взяли участь понад 300 осіб, серед яких бенефіціари проєктів, зокрема ПНУ, представники культурних та освітніх закладів та широка громадськість.
Перший проєкт «Невидима спадщина: обмін та впровадження передового досвіду щодо доступу до культури для осіб з вадами зору» презентували доцентки кафедри методики музичного виховання та диригування Христина Казимирів і Тетяна Маскович. Вони познайомили учасників та гостей заходу з технологіями, які дозволяють адаптувати візуальне мистецтво для осіб з вадами зору, а також провели творчий майстер-клас «Мистецтво на кінчиках пальців», де продемонстрували “магію” створення тактильного малюнка.
Другий проєкт — «Ворота в Центральні Горгани: міжкультурний діалог на польсько-українському прикордонні» був реалізований навчально-науковим центром «Карпатський інститут аналітики» (координаторка – Ольга Максимович). Делегацію цього проєкту склали провідна фахівчиня Карпатського інституту аналітики Наталія Басараб та координаторка від Брошнів-Осадської територіальної громади Світлана Мицак. Учасники проєкту представили гостям експозицію ретро-світлин знаного фотомитця Ярослава Коваля з Ціневи за мотивами створеного туристичного маршруту «Ворота в Центральні Горгани».
Прикарпатський митець був одним із особистих фотографів митрополита УГКЦ Андрея Шептицького та свого часу зробив низку світлин, які й на сьогоднішній день залишаються надзвичайно цінними.
Учасники зустрічі, гості виявляли неабиякий інтерес до представлених фотокартин, зокрема, фотографій бойків в етнічних костюмах.
Демонстрація проєктів з пріоритету «Спадщина» доказово засвідчила, що, незважаючи на непростий воєнний час, промоція культурної спадщини є завжди на часі, адже має вагомий вплив на формування особистісної ідентичності, та формує розуміння цінності, повагу, інтерес до історії, культури регіону, а, відтак, країни в цілому.