Днями в університеті відбулися навчальні тренінги з підвищення кваліфікації для вчителів загальноосвітніх шкіл області в рамках проекту програми ЄС Еразмус+ №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання – MoPED» із загальною назвою «Компетентнісний підхід професійного становлення вчителя: від інтерактиву до навичок ХХІ століття». У них взяли участь,зокрема, директори та заступники директорів, вчителі початкових класів та середньої ланки освіти.
Перед початком тренінгів тренер, член академічної групи проекту, завідувач кафедри професійної освіти та інноваційних технологій Оксана Джус, означила кола питань, які опановували педагоги-практики упродовж триденного навчання. Серед них: “Модернізація освіти в умовах сьогодення: виклики, проблеми, перспективи”, “Проектування нового освітнього середовища засобами web-технологій (BYOD в освіті, Quick Response, Plickers)”, “Жінки в STEM-освіті: історії-міфи-реалії”, “Розвиток критичного мислення в умовах сучасної школи: можливості і перспективи”, “Класний менеджмент й інклюзивне освітнє середовище”, “Креативні педагогічні стратегії як запорука професійного становлення вчителя”, “«Учитель-антрепренер» і практики уважності (майндфулнес) в умовах Нової української школи”.
Близько 70 вчителів зі шкіл Івано-Франківська та Іівано-Франківської області опанували навички проектування освітнього середовища засобами web-технологій; втілювали в життя вирішені проблемні ситуації, які щоденно постають перед фахівцями-практиками у спілкуванні з учнями, їх батьками, колегами.
Цікавим і продуктивними виявилися бачення учителями постаті учителя Нової української школи, який повинен іти в ногу з часом, систематично і постійно навчатися, часом – випереджувати його. І при цьому залишатися впевненим у своїх силах і бажанні долучатися до розбудови української держави шляхом виховання громадян – освічених, активних, вільних і відкритих до всього нового.
Відео з проведення тренінгів можна переглянути за посиланнями: