Викладачі університету взяли участь у регіональній конференції з питань розвитку гірських шкіл

16 серпня делегація викладачів університету на чолі з проректором з науково-педагогічної роботи, професором Галиною Михайлишин взяла участь у регіональній науково-практичній конференції «Розбудова Нової української школи в гірській місцевості Івано-Франківщині». Захід проходив на базі Пнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Надвірнянського району.

Організаторами освітянського форуму виступили Івано-Франківська ОДА та обласна рада, Прикарпатський національний університет, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, науково-дослідна лабораторія «Гуцульська етнопедагогіка і гуцульщинознавство» НАПН України. Модератором конференції виступив член-кореспондент НАПН України, кандидат педагогічних наук, народний вчитель України Петро Лосюк.

Як зазначили організатори конференція об’єднала освітянський загал Івано-Франківщини з метою імплементації інновацій у педагогічній практиці гірської школи, зумовлених змінами, задекларованими в Концепції «Нова українська школа».

У своєму вітальному слові до учасників заходу проректор з науково-педагогічної роботи нашого університету, професор Галина Михайлишин зазначила здобутки університету у сфері впровадження ідей Нової української школи, підготовки кадрів для їх реалізації та окреслила вектори подальшої співпраці університету і гірських шкіл Прикарпаття.

Під час конференції викладачі Прикарпатського університету виступили з тематичними доповідями. Зокрема, завідувач кафедри фахових методик і технологій початкової освіти, професор Надія Луцан розповіла про методику впровадження інноваційних освітніх технологій в новій українській школі. Завідувач кафедри професійної освіти та інноваційних технологій, доцент Оксана Джус у своєму виступі звернула увагу присутніх на підготовці вчителів з впровадження компетентнісного підходу та інноваційних технологій в освітньому просторі гірських закладів загальної середньої освіти. Доцент Ольга Дудка закцентувала увагу учасників конференції на формуванні інформаційно-цифрової компетентності школярів, що, на її думку, є важливим засобом інноваційних технологій навчання математики та інформатики.