Викладачі університету провели днями на базі Білоберізького ліцею (опорний заклад) Верховинського району інформаційну зустріч та інтерактивний воркшоп «Цифрова і медійна компетентність педагога». Захід проходив у рамках проєкту програми ЄС Еразмус+ «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання (MoPED)» (№586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP).
У заході взяли участь 44 педагогічних працівники закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Білоберізької ОТГ, які згідно з програмою в інтерактивному форматі опановували практичними навичками використання цифрових освітніх ресурсів, медійних технологій для роботи у Новій українській школі. Так, докторка філософських наук, професорка Галина Михайлишин ознайомила присутніх з інноваційними підходами щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників з урахуванням вимог сучасного нормативно-правового забезпечення; докторка педагогічних наук, професорка Олена Будник представила можливості використання QR–кодів в освітній діяльності, їх різновидами та цифровими інструментами для їх ґенерування. Зацікавлення педагогів викликали також цифрові інструменти для формувального оцінювання результатів навчання учнів, зокрема Kahoot, які представила кандидатка педагогічних наук, доцентка Тетяна Близнюк.
Для сучасного педагога надзвичайно важливо не лише вміти впроваджувати інновації в освітній процес, а й здійснювати пошук наукової інформації з різних джерел, володіти навичками безпечної взаємодії з інформацією, отриманою з медіаджерел, критичного мислення, умінь розуміти прихований зміст того чи іншого повідомлення, протистояти маніпулюванню свідомістю та пропаганді та ін. У цьому контексті кандидатка педагогічних наук, доцентка Інна Червінська представила методи розрізнення маніпуляцій і фейків в освітніх текстах. Михайло Котик – інженер-програміст Центру, кандидат технічних наук, старший викладач кафедри комп’ютерної інженерії та електроніки, фахівець з робототехніки та 3D моделювання – продемонстрував педагогічні можливості використання Smart дошки в освітній діяльності педагога та акцентував на важливості створення власного освітнього контенту для роботи з учнями. Варто зазначити, що вчителі гірських віддалених територій виявили зацікавлення у подальшій співпраці щодо популяризації STEAM-освіти у регіоні, підвищенні цифрової та медійної компетентності.
Всі учасники навчальних тренінгів отримали сертифікати про підвищення кваліфікації та виявили зацікавлення у подальшій співпраці.