Підсумки проєкту «English for Media Literacy – Інфомедійна грамотність на заняттях англійської мови»

10 лютого відбулася онлайн-зустріч з підбиття підсумків проєкту «English for Media Literacy – Інфомедійна грамотність на заняттях англійської мови» за участі представників команди та учасників проєкту. 

З вітальним словом виступили декан факультету іноземних мов, професорка Наталія Яцків та завідувач кафедри англійської філології, професор Яків Бистров, які відзначили високий рівень проведення проєкту, наголосили на постійній активності викладачів у проєктній діяльності, а також відзначили вагому роль проведених заходів у профорієнтаційній діяльності факультету.

Регіональна координаторка проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» в Івано-Франківській області  Наталія Гошилик, доцентка кафедри англійської філології відзначила, що Прикарпатський національний університет став осередком інфомедійної грамотності на Прикарпатті, адже реалізує два грантових проекти від Ради міжнародних досліджень та обмінів IREX. Проєкт кафедри англійської філології є дуже цінним, адже в результаті його діяльності і вчителі англійської мови, і учні, отримають унікальні методичні напрацювання.

Керівниця проєкту, доцентка Діана Сабадаш розповіла, що у жовтні минулого року кафедра англійської філології пройшла конкурсний відбір та отримала підтримку для реалізації грантового проєкту «Інфомедійна грамотність на заняттях англійської мови». До команди проєкту ввійшли доценти Ірина Малишівська, Уляна Тиха, Тетяна Марчук, Володимир Гошилик. За період реалізації проєкту було проведено 8 тренінгів для 40 учнів та 8 тренінгів для 50 вчителів англійської мови, які дали змогу познайомити учасників проєкту з основними поняттями інфомедійної грамотності, а також показали можливі шляхи інтеграції елементів інфомедійної грамотності в уроки англійської мови.

Переможцями конкурсу есе серед учнів стали Софія Макар (ліцей імені Романа Шухевича ), Ярослав Белей (ліцей № 25), Богдана Томенчук (Красноїлівська гімназія). Найкращі роботи на конкурс вправ з інтеграції інфомедійної грамотності на уроках англійської мови надіслали Уляна Дуленчук (Красноїлівська гімназія), Оксана Пасічняк (Коломийська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 імені Василя Стефаника), Тетяна Калиняк (Тисменицький ліцей Тисменицької міської ради). Переможці отримають сертифікати для придбання літератури на 1000 грн.

Усі учасники заходів позитивно відгукувалися про проєкт, проведені тренінги та наголошували на важливості роботи з посилення інфомедійної грамотності, особливо серед молоді.

Команда проєкту також уклала глосарій термінів інфомедійної грамотності «Glossary of Media Literacy» та конструктор вправ «Media Literacy Toolkit in the EFL Classroom», які рекомендовані до друку Вченою Радою Прикарпатського університету. До останнього ввійшли розробки науковців кафедри і вчителів англійської мови, учасників проєкту.

Зазначимо, що проєкт «English for Media Literacy – Інфомедійна грамотність на заняттях англійської мови» реалізували кафедра англійської філології та ГО «Центр дослідження комунікації» за грантової підтримки Ради міжнародних досліджень та обмінів IREX за сприяння Посольств США та Великої Британії у партнерстві з МОН України та Академією Української преси.