Науковці обговорили проблеми та інновації в мистецькій освіті

Всеукраїнська науково-практична конференція “Мистецька освіта в Україні: проблеми та інновації” днями зібрала понад 80 науковців з 14 вітчизняних закладів вищої освіти. Науковий форум пройшов у онлайн режимі.

Організаторами заходу виступили кафедра методики музичного виховання та диригування Навчально-наукового інституту мистецтв Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (завідувачка – кандидатка мистецтвознавства, професорка Любов Серганюк), кафедра мистецької освіти Житомирського державного університету імені Івана Франка (завідувачка – кандидатка мистецтвознавства, доцентка Людмила Обух) та  кафедра методики музичного виховання і диригування Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (завідувачка – докторка мистецтвознавства, професорка Ірина Бермес). 

У ході конференції провідні фахівці сфери мистецької освіти  обговорили низку питань щодо модернізації освітнього процесу у закладах вищої освіти, міждисциплінарних тенденцій, проблем музично-естетичного виховання учнів мистецьких закладів освіти, методології та методики мистецької освіти в культуротворчому процесі ХХІ-го століття, мистецької освіти України в інтеграційних процесах освітнього простору.

На пленарному засіданні з доповідями виступили, зокрема, науковці Прикарпатського університету. Професорка Любов Серганюк закцентувала увагу на тому, що в навчальних програмах спеціальності Середня освіта “Музичне мистецтво”, за якою готують майбутніх вчителів музичного мистецтва, варто більше приділити увагу вивченню української сакральної музики, яка має значний вплив та значення в естетичному вихованні школярів. У своєму виступі професорка Ганна Карась презентувала створений нею освітній компонент з музичного краєзнавства Житомирщини та Волині. Своєю чергою професорка Віолетта Дутчак здійснила порівняльну характеристику народно-інструментальної освіти України та сусідніх європейських країн. Також науковці-митці обговорили інноваційні процеси, проблеми та перспективи мистецької освіти.