Пріоритети нового навчального року – активізація міжнародної мобільності, реалізація освітніх та наукових проєктів, посилення профорієнтаційної роботи

31 серпня відбулася онлайн-конференція трудового колективу та засідання Вченої ради університету за участю професорсько-викладацького складу. Головним питанням порядку денного заходу було питання організації діяльності університету в умовах карантину та пріоритетні завдання на початку 2020/21 навчального року.

З презентаційною доповіддю виступив ректор університету, професор Ігор Цепенда. Передусім він підкреслив, що незважаючи на нові виклики, з якими довелося зіткнутися за умов пандемії, університет утримав свої добрі позиції в рейтингу серед закладів вищої освіти України. Зокрема, ректор відзначив, що Прикарпатський університет впродовж кількох років за консолідованим рейтингом вищих навчальних закладів України залишається лідером серед ЗВО Івано-Франківщини та входить у ТОП-10 кращих університетів Західного регіону. За цим же рейтингом наш університет, в порівнянні з минулим роком, піднявся на 5 позицій і посідає 22 місце серед усіх (!) вітчизняних ЗВО. Сьогодні Прикарпатський університет посідає друге місце серед закладів вищої освіти України за рейтингом SciMago Institutions Rankings 2020, складовими якого є наукові результати, інноваційна та соціальна діяльність.

«Ми маємо чітку динаміку, яка дозволяє бачити перспективи розвитку університету. Відрадно зазначити, що сьогодні 9 науковців університету  – професор Володимир Лущак, доцент Олег Лущак, професор Іван Миронюк, доцент Тетяна Татарчук, професор Галина Семчишин, професор Михайло Попов, доцент Віктор Гусак, доцент Марія Байляк, професор Андрій Загороднюк – мають у Scopus індекс Гірша 10 (h-index) і більше. Це результат, який працює на користь університету. Зараз головне наше завдання – втримати цю динаміку», – зазначив ректор.

Він також висловив вдячність колективу за натхненну працю і побажав щоб новий навчальний рік дав поштовх для особистого розвитку кожного зокрема, та університету загалом.

У своїй доповіді ректор Ігор Цепенда також окреслив основні завдання на початок 2020-2021 навчального року. Основну увагу звернув на активізацію міжнародної мобільності, реалізацію освітніх та наукових проєктів, посилення профорієнтаційної роботи.

У ході основного питання онлайн-конференції йшлося також і про особливості початку нового навчального року. У контексті цього ректор університету Ігор Цепенда зазначив, що враховуючи умови адаптивного карантину, I семестр 2020-2021 н.р. для цьогорічних першокурсників починається з 15 вересня в режимі офлайн з урахуванням всіх норм і правил забезпечення безпеки здоров’я і життя як студентів, так і для викладачів. А для студентів 2-4 курсів навчальний семестр буде проходити за змішаною формою: лекції–онлайн, а практичні, лабораторні, індивідуальні заняття – офлайн.

Учасники онлайн-конференції виступили з обговореннями доповіді. Зокрема, директорка Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem», професорка Олена Будник вказала на нові виклики, які стоять сьогодні перед викладачами щодо підвищення цифрової компетентності в умовах пандемії та можливості Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Вона запропонувала використання платформи Moodle, яка на сьогоднішній день користується найбільшою популярністю серед європейських університетів, для підвищення якості дистанційного навчання студентів (сервер для цього придбано у рамках проєкту MoPED).

Після обговорення учасники заходу схвалили доповідь ректора та прийняли відповідну Ухвалу.