Низку важливих питань роботи університету обговорили на розширеному онлайн-засіданні

Низку важливих питань розглянули сьогодні на черговому розширеному онлайн-засіданні ректорату, засіданнях приймальної та стипендійної комісій. У них брали участь керівництво університету, директори інститутів та Івано-Франківського фахового коледжу, декани факультетів, завідувачі кафедр та керівники відділів університету.

Зокрема, під час віртуального засідання стипендійної комісії були прийняті рішення про призначення академічних стипендій за результатами зимової сесії студентам ОР бакалавр, магістрам денної форми навчання, які навчаються за державним замовленням, про виплату стипендіатам, які постійно проживають на території населеного пункту, якому надано статус гірського, додаткової стипендії у розмірі 20% мінімальної ординарної (звичайної) академічної стипендії згідно із затвердженим реєстром та про призначення академічних стипендій імені державних діячів першого українського уряду студентам ОР магістр денної форми навчання, які навчаються за державним замовленням згідно із затвердженим реєстром. Загалом 1269 осіб.

У ході онлайн-засідання приймальної комісії університету було затверджено, зокрема, низку положень та зміни до Правил прийому, а також обговорено питання формування складу відбіркових екзаменаційних фахових предметних комісій з проведення вступних випробувань, апеляційних комісій, технічних секретарів.

На розширене онлайн-засідання ректорату було винесено два питання – про організацію роботи Наукової бібліотеки університету та результати внутрішнього аудиту освітньої діяльності. Директор Наукової бібліотеки Петро Гаврилишин поінформував учасників засідання про нові форми і методи роботи бібліотеки в умовах карантинних обмежень. Він зазначив, що для роботи зі студентами, зокрема, було впроваджено гугл-форму на оформлення замовлення літератури, яку студент заповнює заздалегідь і отримує відповідне сповіщення про час отримання книг. Також працівники бібліотеки системно працюють над наповненням університетського репозитарію, з наукометричними базами даних та проводять інвентаризацію книжкового фонду. З питання проведення внутрішнього аудиту освітньої діяльності та його результатів виступив з відповідною інформацією проректор з науково-педагогічної роботи університету  Руслан Запухляк.

На завершення онлайн-засідання ректор університету, професор Ігор Цепенда звернув увагу керівників структурних підрозділів на активізацію проведення профорієнтаційної роботи в межах інформаційної політики університету. Також проректори університету озвучили низку організаційних оголошень.